poniedziałek, 2 czerwca 2008

królowa Okładka

"Nie oceniaj książki po okładce".
A jak to przysłowie ma się do innych form drukowanych?

Tu właśnie wkroczę z własną przewrotną teorią - "oceniaj czasopismo po okładce!"!
Dlaczego?
Ponieważ wobec czegoś co średnio w 80% opiera się na obrazie, ma na przygotowanie się jakieś 3 miesiące, czasem ponad, a do tego musi konkurować z innymi wydawnictwami na półce saloniku prasowego - trzeba mieć wysokie wymagania!

Wysokie Obcasy są oczywiście bezkonkurencyjne! Tydzień w tydzień strzelają w dziesiątkę! Kolekcjonuje numery już od kilku ładnych lat - marzy mi sie ściana z najlepszymi oprawionymi okładkami tego pisma! Ta poniżej jest takim sielskim, swojskim obrazkiem rodzajowym, który bardzo mnie rozczula.


To wydanie PRESS, jest moim ulubionym ze względu na Endo - wychwyciłam ją z ruchomych schodów w empiku i już było po mnie!


Exklusiv z Beatą Tyszkiewicz był przełomem, także pod względem zmiany stosunku do samej bohaterki!


A teraz okładka, która jest sprawcą całego wpisu.
Najnowszy numer miesięcznika Pani.
Pani jest jedynym polskim magazynem, który potrafi stworzyć wartościowe pismo w każdym calu - zawrzeć w swoich ramach mądre teksty i wyjątkowe sesje.
Magda Walach w obiektywie Marleny Bielińskiej, to powiązanie swobody, niewinności, pewności siebie i wyjątkowych krajobrazów. Róż na okładce dodaje klasy!



Oglądając takie zdjęcia, wraca do mnie dawno gdzieś odłożone marzenie... Od zawsze chciałam pracować w radiu /uśmiech/ i wziąć udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, oczywiście od strony fotografa czy może lepiej - asystenta fotografa ;)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Walachowa rewelacyjnie wyszła na tych zdjęciach.