wtorek, 24 czerwca 2008

Secret

Nadszedł moment, aby pokazać część mojego osobistego świata...a że miejsce w którym mieszkam pełne jest tajemnic i niespodzianek! postanowiłam zaprezentować Wam dziś jego najważniejszy punkt! Najbardziej zmyślne i sprytne rozwiązanie architektoniczne jakie widziałam:

"Tajemnicze drzwi"

- niby nic, duże ciemno-brązowe drzwi z wgłębieniami na środku. niby tyle, ale kiedy poruszasz się po tym miejscu jedna myśl kołacze ci się po głowie..."Gdzie oni mają kuchnię?! Dziwaki..."


I wtedy właśnie drzwi się otwierają, i wszystko staje się jasne :



To świetne rozwiązanie kiedy nie chce ci się zmywać, a spodziewasz się gości - wystarczy je zamknąć i po kłopocie! :)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

trochę to małe. trup się już nie zmieści ale fakt, na schowanie brudnych naczyń w sam raz ;)

Macchiato pisze...

To coś dla mnie, chociaż mam zmywarkę to i tak zawsze pełno garnków stoi, bo przecież jeszcze trzeba je pochować do zmywarki. Bardzo ciekawie to wygląda.

A kurtka też jest na mnie za szeroka w ramionach. Oczywiście jak ją kupowałam to nie zwróciłam na to uwagi. Ale od czego jest allegro.

Anonimowy pisze...

A sesja z łazienki kiedy?? Toż to jest pewien estetyczny ewenement ;)
Avallar