piątek, 6 listopada 2009

BRULION endo

Ten zeszyt towarzyszył mi podczas całego minionego roku studiów, powodując że ciężar zamieniał się w słodycz; cieszę się bardzo że współpraca Empiku i Endo trwa dalej.
Agata Nowicka zaprojektowała kolejne cztery okładki do kolekcji art&pap. Tym razem postawiła na... piękno. Zeszyty są na tyle ujmujące, że najchętniej powiesiłabym je sobie na ścianie... kto wie...może tak zrobię ;)

- poluje jeszcze na ten model w wersji męskiej, a na empikowych półkach pozostały już jakieś marne resztki

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Tez lubie te zeszyty, wgl to uwielbiam zeszyty :)
Mam zeszyt z tym panem, ale kupilam go ze wzgledu na napis "I love music".
Pozdrawiam :)

Magg pisze...

Ten pan wygląda jak mój chłopak xD zorientowałam się dzisiaj jak sobie kupiłam taki brulion ;P

Yońska pisze...

To tylko pozazdrościć :)