niedziela, 22 listopada 2009

słodka warszawa

Kolejny alternatywny przewodnik po Warszawie dołączył do mojej kolekcji:


Dwa miesiące temu, na stronie urzędu miasta pojawiła się taka informacja. Wysłałam maila, nie licząc na znalezienie się w szczęśliwej puli 285 egzemplarzy. Udało się. Przysłali.

80 stron, 31 słodkich miejsc i świetne zdjęcia.
Wśród znanych mi już wcześniej: Czułym, Kafce, Grycanie na puławskiej, Le Chocolat itp dowiedziałam się o kilku miejscówkach, które już odwiedziliśmy dzięki przewodnikowi, bądź które chętnie odwiedzę na dniach, jak Bily Konicek, Cafe Melon, Filtry Cafe... Mniam!
Świetny pomysł takie darmowe wydawnictwa. Mam nadzieje, że autorka - Magdalena Stopa, zabierze się następnym razem np. za bary mleczne :)

1 komentarz:

Kasia pisze...

Agato, nie wiesz czy można teraz gdzieś kupić tę książkę? Pozdrawiam słodziutko (: