sobota, 30 sierpnia 2008

Pegazy


Kiedy parę miesięcy temu zobaczyłam w gazecie wizualizację na pl. Krasińskich z 5 barwnymi figurami... - odliczałam dni. Artykuł zawisł nawet na tablicy korkowej w pracy :)

I nareszcie! Są!



Skrzydlate konie mają 3,5 metra wysokości i ważą 500 kilogramów.
Jest ich jak na razie 5 - zielony, żółty, czarny, różowy i pomarańczowy ( w planach jest jeszcze biały ). Zakładam, że największą popularnością będzie cieszył się ten różowy - taki sentyment, tęsknota za jelonkami z Powiśla.

Autorami projektu są Beata i Paweł Konarscy - znani miedzy innymi z kolorowych kogutów.




- ja się zakochałam :)!

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ja bym na Twoim miejscu na jednego wsiadła i odleciała :)

Agata pisze...

a to w czwartek dopiero - wezmę i odlecę ;)

Anonimowy pisze...

gdzie?! :D

Anonimowy pisze...

po tych zdjęciach normalnie się przeszłem, widziałem i się zachwyciłem. Pikne.
Krzysiek

Anonimowy pisze...

Super:) A do tego taaakie śliczne;)