wtorek, 26 sierpnia 2008

podróż sentymentalna

Uwielbiam tajemnice przeszłości, nawet z tej niedalekiej i nawet te związane ze mną, tym bardziej że jestem małym chomikiem i zbieram wszystko co może mnie za parę lat wzruszyć!
Mam to chyba po mamie, Ona też chomikuje wiele rzeczy które spokojnie mogła by wyrzucić.

Kwartalnik "Przyjaciółki" przeglądałam z zachwytem średnio co rok, kiedy dogrzebałam się tej sterty w szafce z włóczką: pomysły na kącik dla nastolatka, awangardowe swetry, przepisy na marmoladę...boskie - nawet kiedy nie umiało się czytać, bo przechowywany przez mamę SEZAM został wydany kilka lat przed moimi narodzinami.

Teraz natrafiłam na niego ponownie.
ZIMA 1984 - na okładce Małgorzata Niemen:



Modelka, aktorka, żona Tego Niemena.
24 lata po "Zabawach z Włóczką" także pojawia się na okładce, tylko że Exklusiva:



...chciałabym wyglądać tak po 50-tce!!

Brak komentarzy: