wtorek, 12 sierpnia 2008

Marimekko

Kiedy zobaczyłam to zdjęcie z pokazu Marimekko z Tygodnia Mody w Kopenchadze, poczułam że coś jest na rzeczy..., a w dodatku pomyślałam sobie, że tego zdjęcia jest jak by za mało...więc sama postanowiłam dorobić to, o czym w moim mniemaniu zapomniał fotograf - teraz jestem bardzo zadowolona:


Zaraz po dopełnieniu zdjęcia z pokazu, zagłębiłam się w działalność tego fińskiego projektanta, którego znałam tylko (aż wstyd się przyznać) z ostatniej kolekcji "wielkich" dla jednej z bardzo popularnych w Polsce marek odzieżowych ...
...okazało się, że Marimekko to przede wszystkim wzory, wzory i jeszcze raz wzory!!
Piękne, barwne, żywe, "ruchliwe" materiały którymi człowiek chce się otaczać, chce się w nie ubierać i w ogóle chce z nimi wszystko!
Moje ulubione:


Jestem cudownie zainspirowana!

Brak komentarzy: