niedziela, 11 maja 2008

United Buddy Bears

Co to jest: 2 metry wysokości, 150kg wagi pomnożyć przez 142 sztuki?
To figury niedźwiedzi, które zagościły wczoraj na Placu Zamkowym.
Każda z figur pomalowana jest w charakterystyczne elementy/symbole danego kraju. Wystawa ma promować tolerancję i zbliżać odmienne kultury.
Na koniec (22 czerwca) odbędzie się aukcja - cały dochód zasili działalność organizacji UNICEF!



Niedźwiadki na pewno uatrakcyjnią wiosenne spacery, a przy okazji można dowiedzieć sie czegoś ciekawego o egzotycznych krajach albo...zabawić się w: Kto pierwszy znajdzie Polskiego misia! ;)
Ja byłam tam dziś na rowerze (nie polecam) i niestety ilość chętnych uniemożliwiła mi jego znalezienie, więc życzę Wam powodzenia :) !

A to jest jak do tej pory mój ulubiony:



Tak przy okazji Misiów przypomniała mi sie akcja Cow Parade z lipca 2005 roku. Byłam wtedy w warszawie specjalnie dla nich - i polowałam na nie przez 3 dni, a i tak nie znalazłam wszystkich - to dopiero była zabawa ;)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

a prawa autorskie do zdjec to sie ma>? :)