poniedziałek, 12 grudnia 2011

Mad Men

Po obejrzeniu wszystkich odcinków serialu Mad Men; dla którego przez ostatnie 3 tygodnie chodziłam spać po 2 w nocy, a obiektem moich fantazji został widoczny na zdjęciach Jon Hamm odtwórca głównej roli; wiem jedno - jeśli jakiś serial Cię wciąga, opisz go, poleć jak najszybciej i zamilcz!




Teraz opisując historię Dona/Dicka mam ochotę odnieść się do wydarzeń z 4 sezonu, a uargumentować brak ich znaczenia połową sezony 2, dodatkowo, jeszcze w 3 sezonie byłam gotowa stwierdzić, że Dick/Don jest zagubionym dzieckiem, gdyby nie akcja z ostatniego odcinka! Nie mogę się już doczekać powrotu bohaterów w 5 serii, pierwszy odcinek zapowiadany na marzec 2012!!


Jeśli lubicie historie skomplikowane, intrygi i obracanie dużą gotówką, a do tego ciekawi was pruderia Nowego Jorku w latach 60-tych, będziecie się świetnie bawić! I podsumowując, jeszcze raz, największy atut obsypanego nagrodami Mad Mena, ach!:

1 komentarz:

silvana pisze...

Co za wspaniała wiadomość na zakończenie dnia! Nie wiedziałam, że mój ulubiony serial rusza z nową serią już w marcu :)