piątek, 1 lutego 2013

Projekt Wola: złoto we wnętrzu, inspiracje

Kolor złoty może kojarzyć się z przepychem, ale akurat tym tandetnym, może kojarzyć się też z ciężkim i sztywnym stylem art deco, ale wcale nie musi tak być, co pokazują poniższe dodatki do domu zaaranżowane w nowoczesnych wnętrzach. Przyznaje, że sama polubiłam ten kolor na sobie i we wnętrzach dopiero około rok temu, uważam że trzeba do niego dojrzeć, choć moja Mama uważa, że po prostu się starzeje... Nie chodzi o to aby złoto zdominowało wnętrze, a dodało trochę swojego naturalnego blasku. Warto wykorzystać je przy oświetleniach albo na ścianach /tapeta w grochy znaleziona TUTAJ/:



Dodatki to też świetny pomysł na wzbogacenie wnętrza, taka złota pucha pasuje do wszystkiego /do kupienia TUTAJ, do wyboru jest ponad 20 kolorów/, można też bawić się mniejszymi przedmiotami, postawione na półce świetnie odbijają światło i zwracają uwagę, jeśli nie złota świnia /znalazłam ją TUTAJ/, zawsze można coś przemalować:



Jeden mocny akcent załatwi wszystko, tak jak ten klosz wiszącej lampy w bardzo nowoczesnej formie, przemalowany na złoto wygląda zdecydowanie szlachetniej /a taki z już gotowym wnętrzem znalazłam TUTAJ/:


Mi najbardziej podobają się mocno zdobione ramy luter. Bardzo duże lub maleńkie jak na zdjęciu na samej górze. Ciekawym pomysłem są też promieniste, okrągłe ramy wieszane nad łóżkiem.


Lampa stołowa znaleziona dzięki mojemu nowemu odkryciu /portal westing.pl/, biała tapeta ze złotym wzorem projektu Joy Cho /autorki TEGO bloga/:

Brak komentarzy: