piątek, 28 grudnia 2012

A jak... lampa

Jedni się ze mnie śmieją, a inni zazdroszczą, że w temacie (nieistniejącego jeszcze) własnego M2 mam sporo rzeczy skrupulatnie przemyślane. Zbieram inspiracje (idealny jest do tego pinterest: http://pinterest.com/yonska/home), linki do ciekawych sklepów, katalogi z interesującymi kafelkami. Wiem, że chce mieć neon, wiem że chce mieć w domu litrę "A" w jakiejś postaci... no i BUM! Jest! Znalazłam ideał! I to w polskim sklepie internetowym.


Litera "A" z 13 matowymi żarówkami, działająca.Wykonana z blachy z widocznymi spawami i tendencją do rdzewienia. Gruba stal: 110cm x 105cm x 6cm. Niestety ma jedną wadę... kosztuje "jedyne" 1430 zł.... :/



Mój ulubiony komentarz do powyższej piękności:
wow, dawno nie widziałem czegoś tak brzydkiego i tak drogiego jednocześnie

Brak komentarzy: