niedziela, 6 kwietnia 2008

Sokół

Nie słucham hip hopu, nawet specjalnie go nie lubię, a do kawałka "Janek pożycz" czy "sen" przyciągał mnie najbardziej jeden głos, chociaż właściwie przyciąga mnie każdy kawałek, w którym rapuje Sokół...o masz...powiedziałam to na głos :)

I jakież było moje zdziwienie kiedy na okładce kwietniowego Exklusiva, zobaczyłam właśnie Jego. Tyle że to nie był taki zwykły Sokół, to nie była taka zwykła okładka...i to nie była taka zwykła sesja!! :

Stare kamienice Warszawy, płaszcz vintage od Burberry, koszula, krawat, skuter Vespa...
Cóż w tym niezwykłego zapytał mój przyjaciel?!
Kontrast - przecież Sokół to rasowy twardy hip-hopowiec, prezes i twórca firmy PROSTO - tak...kontrast, to ogromna siła tych zdjęć !


A przy tym świetny wywiad! Za co dziękujemy Jakubowi Żulczykowi.

1 komentarz:

schabu pisze...

yonska - pożycz mnie dwóch stów:D
dobry jest jeszcze kawałek z Fronczewskim - w aucie. od razu przypomniał mi się Franek Kimono i King Bruce Lee karate mistrz. a potem mydełko Fa śpiewane przez Marka Konrada.
a tak przy okazji Vespy - w czerwcu mam parę młodą która ma taki stary skuter i będziemy trochę fot z jego udziałem robili:]

a wcześniejszy post wywaliłem bo popełniłem rażącą literówkę.