piątek, 11 kwietnia 2008

P jak Plakat

Naprawdę bardzo interesuje mnie technika plakatu, sztuka plakatu...po prostu bardzo interesuje mnie plakat jako sposób wyrażania. Zamknięta forma; zwięzły komunikat; grafika, a w szczególności fakt - że jest tak łatwo dostępny, napotykany!
Dlatego takie spotkania z plakatem jak dzisiejsze, przypadkowe, na obiedzie w Skorupce, najbardziej mnie cieszą!
Od marca w lokalu na placu dąbrowskiego swoje prace wystawia Elżbieta Chojna. Absolwentka warszawskiej akademii sztuk pięknych, stypendystka, laureatka wielu konkursów międzynarodowych, a przede wszystkim - Artystka!
Moje ulubione:

A ten plakat społecznościowy, wpadł mi szczególnie w oko w związku z ostatnią szeroko zakrojoną akcją Polskich Szafiarek, występujących przeciw rakowi piersi:

1 komentarz:

Macchiato pisze...

fajny ten plakat coca-coli..........a z tymi legginsami to mnie dobiłaś, może na e-bey kupię jak znajdę kogoś kto ma kartę kredytowa hihihhi