niedziela, 23 listopada 2008

Modna Matrioszka

Z okazji 10 urodzin, rosyjski Vogue poprosił światowych guru mody o zaprojektowanie strojów dla tradycyjnych, rosyjskich...matrioszek :)
Powstało ich aż 31. Oto kilka z nich:
[udało mi się odnaleźć pewne odniesienia wyglądu lalek do ostatnich kolekcji poszczególnych projektantów]:

Stella McCartney
Marc Jacobs
PRADA

Moja ulubiona to ta porcelanowa, która może służyć jako lampka :)

Moschino

Mam jakąś dziwną słabość do tych tradycyjnych rosyjskich lalek, poszukuję ich od dawna, w internecie, na targu staroci, ale jeszcze żadna nie zauroczyła mnie swoją buzią na tyle, aby zabrać ją do domu. Jako, że te powyżej, raczej nie są w moim zasięgu (cena wywoławcza na aukcji charytatywnej 5000euro), pozostaje mi tylko wyjechać do Moskwy w poszukiwaniu ideału :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

matrioszki, wspomnienie młodości, drewniane laleczki kojarzące się z babcią. trochę szkoda, że nawet one się skomercjalizowały