niedziela, 14 września 2008

Kobieta Kot

Najpierw była Fifi Lapin i kolekcja Luelli. Moją uwagę zwrócił szczególnie biały t-shirt z czarnym "kocim" nadrukiem...


Potem zobaczyłam w gazecie nową kolekcję pewnej sieciówki z baaardzo podobną koszulką. Musiałam ją mieć! Po tygodniu była moja :)

Te dwie rzeczy notki nie tworzą, dopiero kiedy zobaczyłam ostatni numer Exklusiva z niesamowitą okładką/sesją Kory, wiedziałam...!


...że przeobrażenie się w kobietę Kota jest moim przeznaczeniem:

t-shirt - Cubus
cat make up - handmade ;)

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no nie no, kot jest git i kurde klasa jak nie wiem co :)
krzysz

Anonimowy pisze...

kici kici miau miau ;)

Alice Point pisze...

Super jest ten t-shirt, też go miałam kuupić. Ale w końcu wykupili mi rozmiar;)

Anonimowy pisze...

nosek to taki czarny już na stałe? :)

ja pisze...

a ty jak zwykle ładnie wyglądasz

Agata pisze...

z tym noskiem to oby nie ;)