wtorek, 15 listopada 2011

rewolucja Glee


Spotkanie z serialem, odsłona...2(3). Mam tych serialowych ogonów tej jesieni sporo, o New Girl pisałam tydzień temu, a to dopiero pierwsza seria, kolejny z listy to Glee:


Obecnie trwa 3 sezon serialu o szkolnych chórach, mówiąc oczywiście w skrócie, bo naprawdę to zabawna, świetnie napisana, opowieść z charakternymi bohaterami /postać trener Sue Sylvester jest już kultowa/ i muzyką, która gra z płyt w mojej kuchni regularnie od kilku miesięcy/z tego miejsca dziękuje osobie, która nieświadoma pozwoliła mi siebie z tych płyt okraść!/.

Wersje przebojów wykonywanych przez ekipę Glee biją oryginały na głowę! "Hate On Me" Jill Scott czy mashup piosenek Adele z najnowszego odcinka - mistrz, posłuchajcie sami:




P.S. Właśnie odkryłam, że jeden z obecnie znajdujących się na mojej liście aktualizacji seriali - Gossip Girl, zaczęłam oglądać w 2008 roku, wraz ze startem bloga...czy to znaczy, że za 3 lata, wspomnę 8 sezon Glee?!?!

Brak komentarzy: