piątek, 25 grudnia 2009

google chrom

Nie lubię instalować nowych rzeczy w swoich komputerach, czy to prywatnym czy służbowym. Łatwo przyzwyczajam się nawet do trudności, boję się technicznych nowinek... generalnie instalacja dla mnie, równa się zbytecznemu zamieszaniu.
Kiedy ostatnio z sieci, czy komputerów bliskich, bombardowała mnie nowa przeglądarka googla, coś drgnęło - bo niby wygodna, prosta, intuicyjna i "takie fajne motywy"...
Drgnęło na tyle, że zainstalowałam (i to w 3 minuty!), ustawiłam najładniejszy motyw jaki udało mi się znaleźć i jestem z siebie bardzo dumna!

1 komentarz:

Marcin Pietraszek pisze...

ja mam taki i uważam go za najładniejszy :]

https://tools.google.com/chrome/intl/pl/themes/theme_at_marliesdekkers.html

a co do samego chroma, na którego też się ostatnio przerzuciłem, są jeszcze rzeczy, w których jest niedopracowany - niestety. czasem więc go wyłączam i muszę użyć IE.