piątek, 8 maja 2009

How far does your creativity go?

Natchniona amerykańskimi pomysłami, postanowiłam przetestować je na własnym podwórku. Zaraziłam się! Teraz wszystko widzę x-owo! O co chodzi? Już opowiadam!

Pewnie wszystkim wydaje się, że aby dobrze się bawić potrzebne są pieniądze... otóż nie. Aby dobrze się bawić potrzebna jest kartka papieru z rzędami x-ów, trochę czasu i długopis lub cokolwiek co pozostawia ślad na kartce :

Wygląda niepozornie? Wystarczy wydrukować, usiąść na chwilę i do każdego x-a coś dorysować. Dopóki nie zabraknie wam pomysłów :) Może to być cokolwiek, jedna kreseczka, która zamieni x w coś innego...kartka nabierze życia. Ja już spróbowałam, sami zobaczcie jak mi poszło za pierwszym razem:


Jak przygotować kartkę? Wystarczy word, odpowiednia czcionka i drukarka. Nie poświęcajcie na to całego dnia, wystarczy 20 minut, przecież zawsze możecie wydrukować ją jeszcze raz.

Na wasze przejawy kreatywności czekam pod adresem mailowym yonska[małpka]gmail.com - możecie zrobić skan lub zdjęcie. Za tydzień w tym miejscu zawiśnie wspólna wielka galeria :)

1 komentarz:

zupaszczawiowa pisze...

eskimoska opcja jest naj:)